vişneli turta-2




Vişneli turtayı küçük kalıplarda hazırladım sundum. Tarifi burda

Yorumlar

Damak Tadı dedi ki…
Banu'cuğum,siteni çok beğendim canım benim..Çok zevkli hazırlamışsın ve o şahane fotoğraflarınla da renk katmışsın..Canımsın benim,seni çokkkk seviyorum..)



Sevgiler..
banu kırmızıgül dedi ki…
canım Gülüm teşekkür ederim ben de seni çok seviyorum öptümm
handan dedi ki…
valla hangi tarifini yapıcagımı şasırdım :)))ellerine sağlık kolay gelsin canım
Unknown dedi ki…
Balım süpersin ellerine sağlık tur
taları alıp kaçıyorum.Kocaman öptüm.
SeneminYemekleri dedi ki…
Şahane bir tarif vişne neye girse güzel olur zaten.Ellerinize sağlık
Gülcan dedi ki…
çok güzel görünüyor elinize sağlık sevgiler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi