26 Mayıs 2010 Çarşamba

fıstık soslu muzlu kek





Miss gibi kokan, kolay ve nefis bir kek. Denemek isteyenlere tavsiye ederim. Herkese sağlıklı mutlu günler...



Malzemeler:

4 yumurta 3 muz
1,5 su bardağı şeker
1/2 su bardağı sıvı yağ
yarım su bardağı süt
1 paket kabartma tozu ve vanilya
2.5 su bardağı elenmiş un

Üzerine:

fıstık ezmesi vb.

Yapılışı:

şeker ve ezilmiş muzu mikserle 5 dakika çırpın. İçine yumurtaları tek tek yedirerek ekleyin çırpın. yağı ekleyin 1 dakika karıştırın sütü ekleyin en son un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyin karıştırın. önceden yağlanmış kek kalıbına dökün veya 30 cm.tepsiyede dökebilirsiniz. öncedne ısınmış 185 derecedeki fırında pişirin.

üzerine:
calve marka  fıstık ezmesini  mikrodalga fırında 30 saniye ısıtarak erittim, kekin üzerine gezdirdim. İsterseniz sevdiğiniz soslardan hazırlayabilirsiniz. 


5 yorum:

umutluhayat dedi ki...

nefis görünüyor ellerinize sağlık

Melekperim Su dedi ki...

Ayyy harika görünüyor canım ellerinize sağlık... Yaz için diyete girmiştim, henüz 1 hafta oldu . Ttalıları yememek için kendimi zor tutuyorum. Bu gidişle yakın da bozarım herhalde!!!! Hayırlı geceler.

derya dedi ki...

Balımmmmm sayfanı değiştirmişsin kek enfes ellerine sağlık.Kocaman öpüyorum seni ve prensesimi:))

yetur dedi ki...

her zamanki gibi nefis görünüyor canım.eline gönlüne sağlık...kendini çok yorma......çok öpüyorum.sevgiler..

Devastator Usta dedi ki...

Şahane görünüyor!