macaron tarifi ve 2015


Herkese mutlu, sans dolu, saglikli yeni bir yil dilerim. Tariflerimi 2015 yilinda paylasmaya basliyorum :)

Malzemeler:

150 gr yumurta aki
225 grtoz şeker 
170 gr tozbadem
190 gr pudra sekeri
Kakaolu yapmak isterseniz 20 gr kakao

Yapilisi:
Yumurta aki ve toz seker kar haline gelene kadar cirpilir.
Toz badem ve pudrasekeri elekten iki kez gecirilir mereng karistirilir. Sikma torbasina alinir silpat serili tepside aralikli sıkılır ve yarim saat bekletilir. Onceden isinmis turbo programi kapatilan firinda 125 derecede 20 dakika pisirilir. 






(Fotoğrafların hepsi @chefbanukirmizigul adlı instagram sayfamdan)


Yorumlar

Adsız dedi ki…
DÖNDÜNÜZ DEĞİLMİ ARTIK BU ÖZLEM BİTTTİ DEĞİLMİ MACORONU DENEDİM ENFES OLDU HERKES DENESİN ÇOK GÜZEL ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK ÜZÜLMÜŞTÜM ARTIK DÖNMEYECEKSİNİZ DİYE SEVİL
banu kırmızıgül dedi ki…
Teşekkür. Ederim bitti dondum :) cook guzel paylasimlarla herkesi chef yapicam :)
Adsız dedi ki…
vallahi ne diyeceğimi bilemiyorum denediğim her tarifiniz beni memlun etti şimdiye kadar hiç hüsrana uğramadım sağolun iyiki varsınız çok teşekkürler bizde chef olmaya hazırız vallahi bu özlem bitti ya çok şükür portakal reçeliniz bugün yaptım mükemmel olmuş sevgilerle sevil
Adsız dedi ki…
döndüğünüzde çok sevindim süper yeni tariflerinize heyacanla bekliyorum çok özlemiştik sizi ve tariflerinizi sevgiler melisa
Adsız dedi ki…
oyyyy arkadaşlar bende çok sevindim tekrar geri döndüğünüze o kadar güzel tarifler veriyordunuz ki sayenizde hem gözümüz hem masalarımız şenleniyordu çok özletiniz kendinizi nevin
Adsız dedi ki…
DÖNÜCEM DEMİŞTİNİZ BİZLERİ CHEF YAPMAKTAN VAZGEÇTİNİZ YOKSA BANU HANIM BERFİN SEVGİLER
Fincan Teyze dedi ki…
çok güzel görünüyor... ben henüz denemeye cesaret edemedim ;)
Yemek tarifleri dedi ki…
süpermiş cnm eline sağlık
Emine dedi ki…
Merhaba tariflerin fotoğrafları neden görünmüyor hiç bir fotoğraf yokk :( :(
Ankara Boyacı dedi ki…
iyi bir site teşekkürler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi