3 Aralık 2012 Pazartesi

karamel soslu pişmaniyeli profiterol

8 yorum:

Dilek Hanımın Mutfağı dedi ki...

Banucum ellerine sağlık pastaların birbirinden lezzetli olmuş:))

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

Banu, çok enteresan bir tarif. Bayıldım !

banu kırmızıgül dedi ki...

Tesekkür ederim

KALBE GİDEN YOL dedi ki...

Banu hanım,sizi zevkle izliyorum ve tarifleriniz çok güzel, hatta limonlu kurabiyenizi denedim ve çok beğenildi, ellerinize sağlık:)

Aicha Dalgic dedi ki...

aslinda bana da
yollasaniz harika olur yani :p =)
ellerinizee saglik
ve afiyet olsun :)
çok pratik olmus banada
beklerim

bisous bisous

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Elleirne sağlık Banu. süper...

banu kırmızıgül dedi ki...

tesekkur ederım.

Şirince Tatlar dedi ki...

harika siteniz çok hoş, tarifler birbirinden güzel elinize sağlık takibe aldım:)