fındık unlu tarçınlı kurabiye



Malzemeler:

500 gr un
300 gr tereyağı oda ısısında
yarım su bardağı sıvı yağ
150 gr pudraşekeri
100 gr fındık unu
1 pake kabartmatozu ve vanilya
1 tatlı kaşığı  tarçın
2 yumurta

Üzerine:
tarçın ve pudraşekeri karışımı

Yapılışı:

tüm malzeme karışırılır yumuşak bır hamur yapılır un az gelırse eklenır. hamur merdane ıle 1 cm enınde acılır. kurabıye kalıpları ıle kesılır yağlı kagıt serılmıs  tepsıye dızılır 185 derecedekı fırında pısırılır. sıcakken uzerıne pudra sekerı ve tarcın karısımı elenır soguyunca sıcak su ıle servıs yapılır.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
bayıldım görüntüsüne :)Banu hanım sizden bir ricam var hani hanımellerin karışık asorti bisküvisi var içinden buna benzer dikdörtgen kurabiyesi çıkıyor okadar tarif denedim bir türlü tutturamadım mutlaka bilginiz vardır çok rica ediyorum ondanda yaparmısınız sevgiler ...sinem
Ferkay dedi ki…
Offf Banucum mis gibi tarçın kokulu kurabiyeler harika olmuş.
Ellerine sağlık.
Sevgiler..
Aycan dedi ki…
Bu kurabiyelerden ben de yapicam :)Ellerine sağlık canım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi