Ana içeriğe atla

vişneli pudingli dilim kek

Vişneli kekleri çok severim. Önceden yayınladığı vişneli keki hazırladıktan sonra üzerine puding ve tart jölesi ile süsledim. Siz daha farklı krema ve soslar kullanabilirisniz…

Malzemeler:

4 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1,5 su bardağı vişne
1 su bardağı sıvıyağ
yarım su bardağı yoğurt
3 su bardağı un
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya
1 limon kabuğu rendesi
1 limon suyu

Süslemek için:

2 paket vanilyalı puding

4 su bardağı süt

1 çorba kaşığı tereyağı

Yapılışı:

Puding süt ile pişirilir. Tereyağı eklenir karıştırılır.

-tart jöle

-krem şanti

-vişne

Yapılışı:

1-yumurta ve şeker 5 dakika çırpılır. İçine yağ, yoğurt eklenir tekrar karıstırılır. Limon suyu, kabuğu eklenir karıstırılır. Un , kabartmatozu ve vanılya ayrı bir kapta karıstırılır keke eklenir karıstırılır. Yağlanmıs tepsiye dökulur. Üzerine vişne serpilir. önceden ısınmıs 185 derecede pisirilir.

2- Soğuyan kekin üzerine vanilyalı puding hazırlanır pişirilir dökülür düzeltilir. Soğuyunca dilimlenir. Krem şanti ile süslenir. Ortasına tart jöle hazırlanır. Ben içine sarı gıda boyası ekledim ama siz şu limonlu sos tarifimi yapabilirisiniz.vb.

3- vişne dilimleri ile süslenir. servis yapılır…

Not: limon suyu ve kabuğunu eklemedende yapabılırsınız…

Yorumlar

ELIF dedi ki…
MERHABA BEN KEKI YAPTIM COK GUZEL OLDU .AMA KREM SANTI DEN SONRA TART JÖLEYI KOY YAZMISIN AMA PUDDING SOYUNCA JÖLEYI KOYDUM DAHA KOLAY .TARIFLERIN ICIN TESEKKURLER

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi