Ana içeriğe atla

pudingli kolay pasta

Yapımı kolay ve lezzetli bir pasta oldu. Özellikle kakaolu pudingle hazırladığım pandispanya benim çok hoşuma gitti…

Malzemeler:

pudingli pandispanya için:

3 paket kakaolu puding

6 yumurta

yarım su bardağı şeker

Arasına:

2 paket vanilyalı puding

1 litre süt

3 adet muz

üzerine:

krem şanti ve vişne

Yapılışı:

1- yumurta ve şeker mikserle 5 dakika çırpılır. kakaolu pudingler eklenir karıştırılır

2- fırın tepsisine yağlı kağıt serilir. üzerine pandispanya dökülür düzeltilir. önceden ızınmış 180 derecede pişirilir

3- soğuyan pandispanya enine üç dikdörtgen parçaya kesilir

4- vanilyalı puding sütle karıştırılarak pişirilir. pandispanya kare veya dikdörtgen bir borcam veya kalıba bir parçası yerleştirilir. arasına vanilyalı puding ve muz dilimleri konur ikinci katta aynı şekilde yapılır. en üst kata kalan pandispanya konur. dolapta 5 saat dinlendirilir.

5- üzerine krem şanti sürülür vişne ile süslenir servis yapılır…

sofra dergisinden…

Yorumlar

gönül dedi ki…
ben bu pastayi yaptim ama görüntüsü sizinki gibi olmadi cok özenmisdim ben almanyadayim kakaolu pudinglerde seker yok burda tariflerinizi görüntülü verseniz olmazmi???

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi