havuçlu elmalı portakallı kek






tarçınlı krema ile nefis oldu mis gibi...



Malzemeler:



4 yumurta
1 su bardagı seker
250 gr margarın
2 buyuk havuç rendesi
3 adet elma rendesi
1 adet portakalın kabuğu
1 çay bardağı portakal suyu
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya
2 su bardağı un

üzerine tane elma reçeli süzülmüş
tarçınla karıstırılmıs krema

Yapılışı:

yağ şeker ile çırpılır. içine te tek yumurta eklenir iyice çırpılır. havuç, elma ve portakal rendelenir. portakal suyu ve meyveler eklenir karıştırılır. un, vanilya ve kabartmatozu elenir eklenir karıştırılır. kek kalıbına dökülür. önceden ısınmış 180 derecede pişirilir. soğuyunca süslenir servis yapılır...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Canım banu,

tarçın kremada ne ilginç olmuş. ve eminim ne lezzetli olmuştur.

ellerine sağlık hayatım.

kekte nefis.

sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com
Tarçınlı tatlılara bayılırım kremada da hoş olmuş.Ellerine sağlık arkadaşım...
Adsız dedi ki…
Kek sahane görünüyor,hem elmali,havuclu ve hem de portakalli,nefisss.Ellerine saglik canim.
Canim,
tüm güzellikler bu kekte toplanmis, ellerine saglik canimcim, cok lezzetli ve bir o kadar da saglikli bir kek yapmissin.

Selamlar ve öptüm..
emineninemekleri dedi ki…
SEVGILI ARKADASLAR
DÜN AKSAM DAN ITIBAREN DEFNE-YAPRAGI OLAN ISMIMI DEGISTIRDIM. ÖGRENDIMKI AYNI ISIMDEN BIR BASKA YEMEK SAYFASI VAR.KIMSENIN EMEGINE HAKSIZLIK VE SAYGISIZLIK OLMAMASI ICIN BÖYLE OLMASI GEREKIYORDU. ARTIK SITEMIN YENI ISMI http://www.emineninemekleri.blogspot.com/
ARTIK BU ISIM ALTINDA GÜZEL YORUMLAR VE TARIFLERLE BULUSMAK DILEGIYLE ARKADASLAR.


SEVGILERIMLE
EMINE
http://www.emineninemekleri.blogspot.com/
Yaren dedi ki…
Canim harika olmus,cok nefis görünüyor.Ellerine saglik.
GANNE dedi ki…
Banu bu kek süper olmuş. Yeme de yanında yat. Ağzım sulandı. Ellerine sağlık. Sevgiler...
Adsız dedi ki…
goruntu super, kremaya tarcin karistirma fikri cok hosuma gitti,mutlaka deneyecegim, ellerine saglik..
yemek dedi ki…
Banu böyle kek yenir işte.:) Ben kendime yıllardır keki sevdiremedim bir türlü. Ama böyle süslü püslü olursa, yerim işte ben onu.:))
Ellerine sağlık canım.
Adsız dedi ki…
eminim tadida goruntusu kadar mukkemeldir, ellerine saglik canim, hayirli cumalar dilerim. optum.
DİDEM ÖZCAN dedi ki…
Banu'cuğum,

Buna kek diyip geçmeyelim lütfen:)) Resmen pasta olmuş yaa:))

Ellerine sağlık canım,

Sevgiler....
emineninemekleri dedi ki…
Banucum, yine döktürmüssün ellerine saglik canim. Tarcin ve krema cok ilginc ama eminim cok leziz dir.

Sevgilerimle
Emine
NiNo dedi ki…
canimcim ne nefis bir goruntu bu bole ellerine saglik
Özlem Ceylan dedi ki…
Ellerine saglik Banucugum cok guzel olmus,bol vitaminli bir kek,sevgiler
Nixie dedi ki…
Sayın şefim lütfen vaktiniz olursa bana eksiğimi yazın...Ben bu tarife benzer bir tarif denedim.onda bir elma vardı.Havuç 4 tane kullandım.Malzemeleri çok zor bütünleştirdim içeriğinden dolayı.Lezzeti süper oldu ama yerken hamurumsu kıvamı beni biraz rahatsız etti.Kürdanla kontrol ettiğimde kuru çıkıyordu.Bunu nasıl önlerim acaba.Unumu fazla koymalıyım,havucun suyunumu sıkmalıyım fazla nemli olmasın diye...Birde kabarma sorunu oluyor havuçlu kekte.Karbonatda eklemelimiyim mesela.Teşekkür ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi